Aanvraag oriëntatiegesprek Maranathaschool

Via onderstaand formulier kunt u een vrijblijvend oriëntatiegesprek aanvragen.
Het is wellicht handig om te weten wat een oriëntatiegesprek inhoudt:

• Een oriëntatiegesprek is een vrijblijvend videogesprek met de directie voor u om aanvullende informatie van de school te ontvangen.
  • Een videogesprek werkt via de link die u per mail krijgt toegestuurd. Deze werkt op uw telefoon/iPad of computer (mits er een camera inzit). Lukt dit niet, dan spreken we elkaar telefonisch.
  • U kunt al uw vragen stellen en kennismaken met de directeur van de school.
  • Het gesprek duurt ongeveer een half uur
  • Het is mogelijk op schooldagen tussen 9.00 en 11.30 uur en tussen 13.00 en 15.00 uur .
  • U kunt uw voorkeur aangeven voor een bepaalde dag of dagen. De daadwerkelijke datum en tijd wordt later aan uw gemaild (i.v.m. de interne agenda).
  • Nadat u zich heeft aangemeld, ontvangt u binnen 1 week een mail van ons met een voorstel voor een videoafspraak (m.u.v. schoolvakanties).
  • Na een bevestiging van uw kant, wordt het voorstel definitief. Past het voorstel niet, dan kunt altijd een tegenvoorstel doen.
  • Heeft u na het gesprek nog meer en/of andere vragen dan kunt u ook contact opnemen met 0172-520055 of info@maranathaschool.nl.
* Verplichte velden